Mesepszichológia és meseterápia kezdő és középhaladó tanfolyamok 2017. évben. Fairy tale psychology & therapy - presentations, conferences. Jogtiszta pszichológiai tesztek. Nyelvkönyvek, szótárak nagy kínálatban. Társasházkezelés.

 e-pakk Katalógus 3.

Nyitólap
Fel
Katalógus 4.

Személyiségvizsgáló tesztek 

Kamasz- és felnőtt korosztály részére

Freiburgi személyiség inventárium (FPI)
J. Fahrenberg, R. Hampel, H. Selg

NEO – személyiség inventárium Costa és McCrae nyomán, revideált forma (NEO-PI-R)
F. Ostendorf, A. Angleiter

NEO - 5-faktoros inventárium (NEO - FFI)
P. Borkenau, F. Ostendorf

Myers-Briggs típusjelző teszt (MBTI)
K. C. Briggs, I. Briggs Myers, R. Bents, R. Blank

Frankfurti jogkérdőív (FRF)
I. M. Deusinger

A direktív magatartás kérdőíve (FDE)
R. Bastine

Német személyiség kérdőív (PRF)
H. Stumpf, A. Angleitner, T. Wieck, D.N. Jackson, H. Beloch-Till

Trieri személyiségteszt kérdőíve (TPF)
P. Becker

A 16 - személyiségfaktor-teszt, átdolgozott kiadás (16 PF-R)
K. A. Schneewind, J. Graf 

Klinikai személyiség hangsúlyozási inventárium (IKP) – DSM-IV, ICD-10
B. Andresen

Rosenzweig P-F teszt felnőtt változat (PFT)
S. Rosenzweig, H. Hörmann, W. Moog

Hamburgi személyiség inventárium (HPI) – NEOCAR alapfaktor rendszer
B. Andresen

Többdimenziós személyiségteszt felnőtteknek (MPT-E)
H. Schmidt

Witkin´s Pálya-függőségi teszt
A. Schmidtke, S. Schaller

IPC meggyőződés-vizsgáló kérdőív (IPC)
G. Krampen

Az életcélok és a megelégedettség kérdőíve (FLL)
B. Kraak, D. Nord-Rüdiger

Elégedettség kérdőíve (FLZ)
J. Fahrenberg, M. Myrtek, J. Schumacher, E. Brahler

Kompetencia és meggyőződés vizsgáló kérdőív (FKK)
G. Krampen

Marburgi életstílus-magatartás inventárium (MEIL)
H.W. Bierhoff, R. Klein

Technikai rácsgyűjtemény (RGT)
R. Riemann

Teljesítménymotivációs teszt kamaszoknak (LMT-J)
U. Undeutsch, H. Hermans

A Z-diapozitív teszt
H. Zulliger

Teljesítménymotivációs teszt  (LMT)
H. Hermans, F. Petermann, W. Zielinski

Eysenck személyiség inventárium (EPI)
D. Eggert, G. Ratschinski

Klinikai analitikus kérdőív
R. B. Cattell

Személyiség stílus- és zavarinventárium (PSSI)
J. Kuhl, M. Kazén

Munkára vonatkozó magatartás- és „megélési" modell (AVEM)
U. Schaarschmidt, A. Fischer

Inventárium a többértelműségi tolerancia mérésére (IMA)
J. Reis

Tulajdonságlista (EWL)
W. Janke, G. Debus

Eysenck személyiségtípus kérdőív R-típus (EPQ-R)
W. Ruch

Pavlovi temperamentum kérdőív (PTS)
J. Strelau, A. Angleitner, B.H. Newberry

*Kérj ajánlatot!
Vissza a tematikus tartalomjegyzékre

Gyermek és kamasz korosztály részére

Személyiség kérdőív 9-14 éves gyermekeknek (PFK 9-14)
W. Seitz, A. Rausche

Frankfurti gyermek önkép-inventárium (FKSI)
I. M. Deusinger

Önfegyelmezési és koncentrációs teszt gyermekeknek (SRKT-K)
J. Kuhl, K. Kraska

Meseteszt (FTT)
C. Coulacoglou

Grafológiai diagnosztika
W. H. Müller, A. Enskat

Német HSPQ teszt (személyiségkérdőív középiskolásoknak)
G. Schumacher, R. B. Cattell

Hamster-teszt (HT)
G. Deegener, M.Alt. E. Engel-Schmitt, B. Janthur, S. Lambert

Rosenzweig P-F gyermektesztje (PFT)
S. Rosenzweig, E. Duhm, J. Hansen

Többdimenziós személyiségteszt kamaszoknak (MPT-J)
H. Schmidt

Hamburgi személyiség kérdőív gyermekeknek (HAPEF-K)
H. Wagner, F. Baumgartel,  P. R. Hofstatter

Önértékelési kérdőív gyerekeknek és kamaszoknak (ASF-KJ)
J. Stiensmeier-pelster, M. Schürmann, C. Eckert, A. Pelster

Janke és Erdmann féle stresszfeldolgozási kérdőív gyerekeknek és kamaszoknak (SVF-KJ)
P. Hampel, F. Petermann, B. Dickow

Wartegg „elbeszélőteszt" (WET)
E. Wartegg

Tábla – Z – teszt
H. Zulliger

Wartegg rajzteszt (WZT)
E. Wartegg

Verbális alkotóképességi teszt (VKT)
K. J. Schoppe

Önfegyelmezési – stratégiateszt gyermekeknek (SRST-K)

*Kérj ajánlatot!
Vissza a tematikus tartalomjegyzékre

Fejlődéslélektani tesztek 

Általános fejlődéslélektani tesztek

Bécsi fejlődéslélektani teszt (WET)
U. Kastner-Koller, P. Deimann

Diagnosztikus szülői kérdőív a tapintási-, mozgás-érzékeny responzivitás mérésére (DEF-TK)
Ch. Kiese-Kimmel

Griffiths fejlődésskálák (GES)
I. Brandt, E.J. Sticker

Müncheni funkcionális fejlődésdiagnosztika (MFED)
T. Hellbrügge

Megfigyelési ív óvodáskorú gyermekeknek (BBK)
E. Duhm, D. Althaus

Milyen a gyermek fejlettsége?
E. J. Kiphard

A gyakorlati és szociális önállóság mérésének kérdőíve 4-6 éves gyermekeknél (FPSS)
E. Duhm, K. Huss

Tesztcsomag a fejlődésben visszamaradt iskolát kezdőknek (TES)
R. Kornmann

Segítőteszt szellemi fogyatékos gyermekeknek
G. Ohlmeier

Tesztcsomag szellemi fogyatékos gyermekeknek (TBGB)
C. Bondy, R. Cohen, D. Eggert, G. Lüer,  K. Ingenkamp

*Kérj ajánlatot!
Vissza a tematikus tartalomjegyzékre

Beszédfejlődést vizsgáló tesztek

Bayley skálák a kisgyermek fejlődéséről
N. Bayley

McCarthy skálák a gyermek képességeiről
D. McCarthy

Szenzoros integráció és gyakorlati tesztek (SIPT)
A. J. Ayres

Szelektív fejlődéspszichológiai és pszichológiai táblázatok
C. Kiese

Szülői kérdőív a veszélyeztetettség korai felismeréséhez (ELFRA)
H. Grimm, H. Doil

Beszédfejlődési teszt kétéves gyermekeknek (SETK-2)
H. Grimm, M. Aktas, S. Frevert

Aktív szókincsteszt 3-6 éves gyermekeknek (AWST 3-6)
C. Kiese, P. M. Kozelski

Heidelbergi beszédfejlődési teszt (HSET)

H. Grimm, H. Schöler

Heidelbergi beszédfejlődési teszt, svájci változat (HSET)

H. Grissemann, W. Baumberger, J. Hollenweger

Teddy teszt (Mackó teszt)
G. Friedrich

Szűrővizsgálat a beszédfejlődési rendellenességek mérésére (SEV)
M Heinemann, C. Höfner

Beszédteszt óvodáskorú gyermekeknek (KISTE)
D. Häuser, E. Kasielke, U. Scheidereiter, K. Ingenkamp

Pszichológiai fejlődésteszt (PET) (2. javított kiadás)
M. J. W. Angermaier

Hang-megkülönböztető teszt óvodáskorú gyermekeknek (LUT)
L. Fried, K. Ingenkamp

Hangképzési teszt óvodáskorú gyermekeknek (LBT)
L. Fried, K. Ingenkamp

Reynell nyelvi fejlődésskála III (RDLS III) – 3. kiadás
S. Edwarsd, P. Fletcher, M. Garman, A. Hughes, C. Letts, I. Sinka

Játékcsomag szűrővizsgálathoz (PTSA)
P. Grunwell, A. Harding

Iskoláskor előtti nyelvi skála – 3 (PLS-3)
I. L. Zimmerman, V. G. Steiner, R. E. Pond

Az angol képes szókincs skála – 2. kiadás (BPVS II)
L. Dunn, L. Dunn, C. Wetton, J. Burley

Képszó sorozat a hang – agnosia vizsgálatához és fonematikus hallás képzéséhez
H. Schäfer

Auditív napi cselekvések diagnosztikus inventáriuma (DIAS)
D. Eggert, P. Thomas

Elemző vizsgálat beszédhibás gyermekek számára (AVAK)
D. Hacker, H. Wilgermein

Nyelvtani készségek evokált nyelvi diagnózisa (ESGRAF)
H.-J. Motsch

Segítőprogram a nyelvi struktúra kialakításához

* Kérj ajánlatot!  

Vissza a tematikus tartalomjegyzékre

Érzékelés fejlődést vizsgáló tesztek

Frostig vizuális érzékelés fejlődési tesztje (FEW)
M. Frostig, O. Lockowandt

Vizuális érzékelés segítőprogram
M. Frostig, D. Horne, A. Reinartz, E. Reinartz

Vizuális percepció fejlődési tesztje
D. D. Hammill, N. A. Pearson, J. K. Voress

Optikai differenciáló teljesítmény vizsgálata (POD)
F. C. Sauter

Optikai differenciáló teljesítmény vizsgálati tesztje 4 éves kortól (POD-4)
F. C. Sauter

*Kérj ajánlatot!
Vissza a tematikus tartalomjegyzékre